Implantació de Zona de Baixes Emissions a la ciutat de Mollet del Vallès.
#bzeMollet Aportacions ciutadanes al text
Aïllar el casc antic i zona cèntrica del trànsit. Facilitar la mobilitat externa
Primer de tot, cal aïllar la zona centre i casc antic, la qual hauria de ser la Zona de Baixes Emissions.
El perímetre que es genera unint els carrers Av. Jaume I, Enric Morera, Rambla Pompeu Fabra, Berenguer III, Av. Llibertat, Av. Badalona i Av. Burgos, són els que haurien de delimitat la ZBE.
A part d'això, i per garantir, afavorir i motivar la circulació per fora de la ciutat en comptes de pel mig, caldria retornar la Ronda dels Pinetons a la velocitat anterior, mínim 50Km/h essent òptima una velocitat de 80 km/h entre la rotonda del IES Mollet i la rotonda de l'hospital.
Entre aquesta i el carrer de Francesc Layret, 50 km/h.
La futura ronda sud, per el futur barri d'el calderí, també ha de facilitar una cirulació àgil i més ràpida que per la ciutat.
Només amb motivació de velocitat per fora, farem que els vehicles prefereixin rodejar que creuar la ciutat.
El perímetre que es genera unint els carrers Av. Jaume I, Enric Morera, Rambla Pompeu Fabra, Berenguer III, Av. Llibertat, Av. Badalona i Av. Burgos, són els que haurien de delimitat la ZBE.
A part d'això, i per garantir, afavorir i motivar la circulació per fora de la ciutat en comptes de pel mig, caldria retornar la Ronda dels Pinetons a la velocitat anterior, mínim 50Km/h essent òptima una velocitat de 80 km/h entre la rotonda del IES Mollet i la rotonda de l'hospital.
Entre aquesta i el carrer de Francesc Layret, 50 km/h.
La futura ronda sud, per el futur barri d'el calderí, també ha de facilitar una cirulació àgil i més ràpida que per la ciutat.
Només amb motivació de velocitat per fora, farem que els vehicles prefereixin rodejar que creuar la ciutat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: