Prediagnosi del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS)-Mollet
#PMUSmollet Prediagnosi del Nou Pla de Mobilitat Urbana Sostenible de Mollet del Vallès
Comunicació dels resultats del document de la prediagnosi
01/06/2022 - 30/06/2024
Veure les fases
Regular la circulació de patinets i bicicletes, en comptes de prohibir-la, als carrers residencials
La por que es té de ser multat per carrers com la Rambla Balmes o Gaietà Ventalló -ja que n’hi ha hagut de multes-, moltes vegades és dissuasiva de l’ús de vehicles de mobilitat sostenible. Fora molt positiu per a la Mobilitat Sostenible, que Mollet tingués una ordenança que permetés la circulació de bicicletes en carrers peatonals i regulés amb senyals de “Baixa de la bici/VMP” en aquells trams conflictius on la convivència entre vianant i ciclista és difícil (per exemple; Rambla Nova entre Jaume I i C/Antònia Canet), ja que s’hi ha de fer cabre vianants, bicicletes i terrasses de bars/restaurants en trams concrets d'alguns carrers. A altres ciutats, com el nucli antic de Terrassa, s’ha optat per aquesta solució i és un equilibri entre les necessitats dels vianants i les dels patinets i ciclistes (que actualment trobem que estan desateses).
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: